W przypadku zapomnienia hasła do systemu cPanel, możesz je osobiście zresetować. W tym celu, niezbędny będzie dostęp do skrzynki email podanej jako adres kontaktowy w systemie.
  1. W celu zresetowania hasła otwórz panel logowania cPanel.
    Poniżej przycisku logowania znajdziesz link "Zresetuj hasło"

  2. na nowo otwartej stronie wpisz swoją nazwę użytkownika i wybierz "Zresetuj hasło".

  3. Na następnej stronie wpisz adres e-mail podany jako kontaktowy dla Twojego konta. System za pomocą pojedynczych znaków podpowie Ci który adres jest podany jako kontaktowy.
    Po jego wpisaniu wybierz "Wyślij kod zabezpieczeń".

  4. Nie zamykaj nowo otwartej strony z miejscem do wpisania kodu zabezpieczeń.
    W nowej karcie/oknie lub programie pocztowym odbierz nowo wysłany mail i skopiuj pogrubiony w nim kod do właściwego miejsca i wybierz "przeslij".

  5. Na następnej stronie będziesz mógł/mogła ustawić nowe hasło do swojego konta cPanel.